Thuis!

17 augustus 2011 - Amsterdam, Nederland

Lieve allemaal!

Inmiddels ben ik twee weken terug....lijkt mn reis nou echt alweer zo lang geleden of gaat de tijd hier zo snel, of ben ik er nog maar net? Hoe dan ook, na het warme welkom op schiphol en het gezellige welkomsfeestje was ik alweer sneller dan verwacht terug verhuisd in mn mini kamer in Amsterdam. Fijn om een plekje te hebben, maar toch ook wel een reden snel weer naar iets groters/ meer privecy te gaan zoeken (helpen jullie mee?).

Elke dag is een groot feest, rondfietsen in Amsterdam is nog nooit zo fijn geweest! Terrasjes pakken met vrienden en heel veel bij te kletsen. Gelukkig schakeld het herfst weer hier zich langzaam aan om naar redelijk zomerse dagen zodat de zomerfeesten, activiteiten en festivals nog leuker worden.

Ik wil jullie laten weten dat ik ben begonnen met het maken van een selectie van alle foto's die ik heb en dat er ooit (zal wel even gaan duren) een x aantal mooie foto boeken aan gaan komen. Ook mn reisverslagen ben ik van plan nog verder uit te gaan werken/ plaatsen, ook al is het dan achteraf.

Verder ben ik niet alleen op zoek naar een woning, maar ook naar werk! Mocht je toevallig iets weten/ tegen komen, laat het me weten! Alle hulp is welkom. Ben te bereiken via de mail of op 06-23922772.

Ik hoop dat jullie ook een heerlijke vakantie hebben (gehad). Hopelijk tot snel en nog maals bedankt voor alle steun en support!

Liefs Jolien

1. Mek en Dirk:
    17 augustus 2011
    Hoezo een grotere woning, was je niet van plan om weer lekker op reis te gaan? Skieen en zo.....
    We zullen ons best doen en mochten we wat weten, dan hoor je het. Succes! Liefs Mek en Dirk
  2. neef Robin:
    18 augustus 2011
    Hey Jolien,

De tijd gaat zeker snel. Wist niet dat je alweer terug was, dacht dat je misschien nog wat weken aan je reis geplakt had.
    Ben benieuwd naar het vervolg van je reisverhalen en de foto's.
    Veel succes met het vinden van een baan en huis!!
    Liefs Robin
  3. Liz Kaiser:
    20 augustus 2011
    Pas maar op, als je eenmaal de reis-smaak te pakken hebt dan wil je niet anders!
    Als je uiteindelijk leert kite surfen en je 'IKO instructors' haalt dan ben je altijd welcome bij C2Sky Kitecenter in Mui Ne Vietnam! Hoop je gauw weer te zien! We missen je.

Groetjes Liz