Persoonlijk bedankje :-)

23 mei 2011 - Hue, Vietnam

Lieve allemaal,

geen idee hoeveel van jullie mn blog nog volgen, maar bedankt aan degene die dat doen. Heb nog zo'n 10 weken te gaan, welke ik in China, Hong Kong en Egypte ga besteden. Alle reacties die ik ontvang doen me enorm veel goed, heb er plezier in mn blog te schrijven en hoop dat jullie de verhalen vermakelijk vinden om te lezen (en niet te lang, maar heb gewoon veel om te vertellen). Eindelijk beginnen de foto's ook een beetje komen, dus ga dr eens lekker voor zitten en waan je in Zuid Oost Azie!

Liefs Jolien

1. Evelien:
    23 mei 2011
    Hey Jo. Tuurlijk volg ik je blog. Ik raakte alleen wel beetje in de war dat je over dingen schreef die al van een tijdje terug waren.
    10 weken gaan snel. Ik ga ze samen met je aftellen. Want over 10 weken begint mijn vakantie en houdt jouw avontuur op.
    Dusse.. blijven ademen ;) en volop genieten!
    dikke kus eef
  2. Mara:
    Yootje!
    Wat een heerlijke zaligheid al deze foto´s en nieuwe verhalen! Ik had ze een beetje opgestapeld tot nu net, heeeerlijk! Ongelooflijk, nog maar 10 weken! Ik hoop dat je de laatste weken maximaal kan genieten en dat het lukt je lijstje voor China af te werken :)
    Tikkitok, ik tel ook af!!
    En je weet het! JolienPartymachine! Knallen!!
    Dikke kus en knuffel!
  3. Tante Els:
    Jolien..

Voor je vertrek in november maakte ik al een opmerking naar je toe, dat " 8 maanden" zó om zijn! En zie, nog maar een kleine 10 weekjes te gaan. Ik ben een fanatieke "diehard" van je blog en het bekijken van je foto's dus blijf schrijven en fotograferen! Hoewel ik misschien niet iedere keer een reactie erop gaf ben ik er trots op dat je dit aan hebt gedurft. Theo jr. is net thuis vertrokken naar de stad Fez in Marokko met een oud klasgenoot van de middelbareschool. Donderdagavond landden ze alweer in Weeze ( Dld.) Een vliegreisje van niks...Ook qua Euro's..!
    Hier is het mooi weer ik ga de tuin in. Ik lees je en volg je..
    Kus uit Beuningen.
  4. max:
    Hey Jo,

Ik volg je ook trouw hoor. Geniet er nog even van

X Max
  5. neef Robin:
    23 mei 2011
    Jeetje! Nog maar 10 weken en nog zoveel te bezoeken!
    Geniet ervan! (en dat doe je met volle teugen want dat is heel goed te lezen in je verhalen en te zien aan je foto's). Kom maar op met de foto's en laatste verhalen!!!
    X Robin
  6. Hans TielemanS:
    25 mei 2011
    Hoi Jolien,
    Een leven als een film, draai 'm vooral langzaam af en geniet dubbel.
    gr
    Hans
  7. Marloes:
    9 juni 2011
    Jootje!

Geniet van je verhalen en foto's! Had ik je al bedankt voor je leuke kaartje? Thanx!!

Liefs
  8. m@m@:
    10 juni 2011
    Hé lieverd, nog 7 weken en drie dagen te gaan.
    Guess what!
    Dan sta je gewoon weer op Nederlandse bodem.
    Dus geniet, nog even met volle teugen, van alles wat je doet en ziet!
    XxX Liefs
  9. Daffy:
    13 juni 2011
    Hoi Jo,

Hier is het Pinstervakantie. Zie een keer tijd om een aantal van je verhaaltjes te lezen. Heb veel aan je gedacht afgelopen maanden als we de ALO-gang af spraken. Zie uit naar je terugkomst dan kunnen we weer compleet een feestje plannen en ouderwets gek doen.
    Ook naar je China verhalen ben ik benieuwd aangezien wij ook die kant op willen. Als je nog in de buurt van Xiamen komt dan kennen we nog wel wat locals om misschien bij te logeren.
    Nou geniet er nog van en tot over 10 weken

dikke x daf
  10. Erik:
    18 juni 2011
    Hey Jo,

Wou toch even aanhalen dat wij je blog ook nog steeds trouw volgen :) Geniet alvast nog van al het moois daar en we zullen e wel blijven volgen ook :) hou je goed daarzo.
  11. Tante Els:
    21 juli 2011
    Nog maar 10 daagjes, Jolien! En je koffer gaat weer de zolder op voor onbepaalde tijd. Ik ben benieuwd naar je tas vol verhalen en waar je, je nu in Oost óf West je het beste op je gemak voelt of toch gewoon in Nederland!! Brengt je zeker op de gedachte dat je nu ook naar het zuiden of noorden van de aarbol een keer moet gaan?Breng wat warme zon mee deze kant op..Sinds Pinksteren dus zo'n 5 weken geleden is het maar koeltjes en regenachtig. Liz vertrekt komend weekend weer terug naar VietNam. Het was goed om haar hier te hebben gezien al was de tijd té kort. Lieve knuffels uit Beuningen.