Welkom!

23 september 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. onno bakker:
    hee chica:)

dikke zoen!
  2. Evelien:
    7 oktober 2010
    Nou Jo, de tweede stap is gezet. Na je ticket nu een blog voor je reis. Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen die gaan komen. Ben er al helemaal klaar voor!
    Maar niet te snel, want voordat je weg gaat gaan we elkaar natuurlijk nog wel zien.
    kuskus eef
  3. John:
    Hoi Jolien,

Goed man, lekker op reis! Ben benieuwd naar al je leuke en stoere verhalen!!

Xx John
  4. Mara:
    Jo-tjeee!!!!
    Check, ckeck dubbel check! Ik ga je volgen! En aangezien we elkaar op 4 dagen na missen heb ik besloten gewoon een maand later terug te komen. Op 4 dagen na...NO WAY! Dat zou ik helemaaaal niet leuk vinden! Maar daar in tegen vind ik het wel weer heel leuk dat je een mooie blog maakt EN BIJHOUD!
    Topperrrtje! We spreken elkaar nog wel eventjes voordat je de lucht in gaat!
    Kuskus
  5. hilly & bjorge:
    8 oktober 2010
    heys zus,

Wat gaaf van je dat je dit weer durft aan te gaan!
    We zullen je wel weer missen hoor:(
    Maar deze kansen komen niet vaak.
    geniet er van!

Liefs
  6. pim:
    8 oktober 2010
    Ha Jolien,

Wat gaaf dat je op reis gaat! Ik heb begrepen dat jij Eelco de Bakker kent. Hij loopt nu stage bij mij. Grappig he!

Zelf ga ik eind Juli op rondreis door Azië! Dus ik ga zeker je reisverhalen volgen.

groeten,

Oudklasgenootje Pim
  7. Micky:
    9 oktober 2010
    Zozo Jolien,
    naar Azie gaat de trip dus, wat leuk!
    Ik ga ja zeker volgen, aangezien ik rond februarie ook die kant op wil en australie en NZ wil combineren met een trip in Azie...
    Ben dus erg benieuwd naar al je komende avonturen..

IIg alvast heel veel plezier!
    Groetjes,
    Micky van de ALO ;)
  8. Elleke:
    9 oktober 2010
    Ik bewonder jou!!!!!!!!!!!!!!!
  9. m@m@:
    10 oktober 2010
    Jolien,

Leuk je op deze manier te kunnen volgen, ga je reisblog zeker lezen, in de gaten houden!
    Maar nu al leuk te lezen dat je het druk krijgt voor je vertrekt. Geniet van de voorpret!

Liefs XXX
  10. neef Robin:
    26 oktober 2010
    Hoi nichie,
    Wat gaaf dat je zo'n reis gaat maken.
    Wil je een fantastisch mooie reis toewensen en dat je maar veel leuke en bijzondere dingen mag meemaken.
    Groetjes, je nefie
  11. Fanny:
    10 november 2010
    Schattt, vind het zo stoer van je en ben zó jaloerss haha
    heeel veel plezier, je gaat mooie dingen zien en veel beleven :)
    We gaan nog even knuffelen voor je vertrek, denk aan je!!!
    Xxx Fan
  12. Joon:
    21 november 2010
    Ik mis je nu al :(

Lieverd geniet er van, I Love You, En heel veel J&J Kusjes.

Liefs Joontje Grrr